Medytacja - Joga




MEDYTACJA DLA ŻYCIA: Dwie wolne medytacje kierowane, aby uwolnić źródło stresu i lęku.

Ci, którzy z powodu starych urazów, zapalenia stawów lub innych uporczywych warunków mogą ucierpieć na zapalenia stawów lub innych uporczywych schorzeń, mogą okazać się, że siedzenie na krześle jest rozwiązaniem umożliwiającym ustalenie stałej i wygodnej postawy, która utrzymuje kręgosłup prosto. Nasze mięśnie są przyzwyczajone do siedzenia na krzesłach, więc ta pozycja nie czyni żadnych niezwykłych wymagań na kolanach i biodrach.

Zen dla codziennego życia jest dogłębnym instruktażem na temat praktyki uważności. Chodzi przede wszystkim o pokazanie, jak ustalić codzienną praktykę uważności od początku do końca, nie tylko od ćwiczeń (w ciągu niemal kilkudziesięciu codziennych czynności), ale poszerzając swoją praktykę w relacje z innymi, jak również na rozwijanie i utrzymywanie swojej praktyki w celu zachowania. To zdrowe i konsekwentne.

Powszechnym błędnym wyobrażeniem o medytacji uważności jest fakt, że praktykujący wprowadzili się w głęboki stan relaksu, oczyszczając umysł ze wszystkich myśli. Nie dokładnie. Raczej praktykujący są świadomi pojedynczej, spójnej myśli - i trochę wysiłku trzeba włożyć w to, aby pozostać skupionymi. Praktykujący są jak kaczki na stawie. Na powierzchni spoglądają spokojnie, ale na głębszy poziom pracują z daleka.

Komentarze